dimarts, 3 de febrer del 2009

18 ena Setmana



Segueix Creixent

Las orelles estan ja formades i ja es distinguiesen en el cabet ( Per cert, xe¡ quin cap més gran tinc encara¡). Mon pare ja comença a cantar-me cançonetes de cuna perque a partir d'ara ja soc capaç d'escoltar!.

Pero no canta masa bé.

Els osets del oíd mitja y les terminacions nervioses del cervell s'están formant. Ja escolte sons de forma clara como el coret de la mamà o el movimient de la sang a través del cordó umbilical.


¡Escolte una veu un poc rara de vegades. No sé que serà. Poc a poc comence a obrir els ullets, encara que esta tot fosc, pero de vegades veig claretat. Em fa por.
La la musiqueta m'agrada molt, sobre tot la ritmica. Ara definitivament no m’agrada “Nacho Cano”. Els osos, que encara estaven molt blanets comencen a endurir-se, els primers en osificar-se son els que formen la Clavicula i les cametes

2 comentaris:

  1. Hola! tengo que decir que sí me gusta Mecano, Nacho Cano y me lo he pasado pipa en Madrid este fin de semana, mi mamá ha comido unos montaditos que estaban muy buenos y me ha comprado ropita muy chula para cuando nazca ¡Hasta pronto!

    ResponElimina
  2. La luna lunita clara
    casi casi se cayó
    por ver a Mireia dormida
    a la casa se asomó
    Ay luna lunita clara
    no te vuelvas a asomar
    que Mireia ya está dormida
    y se caes despertará

    ResponElimina