dissabte, 7 de febrer del 2009

Roba per a Mi



Hui la mama ha anat a canviar un Vestidet per que la talla era molt menuda per a mi. El que em pregunte es com sabía que era menut per a mi, si encara soc molt xicoteta i encara em queden 5 mesos per a neixer. I Crec que li han dit que té un mes per canviar-lo si al final es masa gran o masa xicotet. Pero mama jo tardaré un poc més en eixir i un poc més en plenar-lo. Bé , es previsora la meua mama.
També la Iaia es previsora. Ella i la mama m’han comprat vestidets molt bonics. Sí Si , molt bonics.
Vestit Roig que te Floretes.
Blau a Ratlletes.
Vestidet Vaqueret que durà algun complement supose ¡. A no ser que no vullgueu que vaja per ahí ensenyant les mamelletes.
Pantaló amb la bluseta ibisenca, per a festetjar.
Roba de dormir .
Bodis , camises , gorrets, etc
Ara com no li feu cas al que diu el meu pare em faré CACA en tot el que em compreu. I si no ho cregueu, ja voreu..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada