dimarts, 24 de març del 2009

25 ena Setmana.




Des del Cabet fins als peus, el nadó medeix uns 34 centimetres i pesa uns 680 grams.
Més o menys com un Nap mitjà.
A mesura que va engreixant-se , la seua pell tindrà menys plecs i es vorà més suau. El cabell ja comença a tenir color i textura, encara que pot canviar. Per exemple , els nadons que naixen amb el pel roig poden fer-se rossos, els que tenen el pel oscur poden tenir blens d’un color més clar i sovint , el rossos es converteixen en morens.


Per ací no hi ha cap d’espill! ,eixa fotografía d’on la heu treta!, i no puc saber de quin color es el monyo. Perquè tinc monyo, no? .

2 comentaris:

  1. Donde se compran esos nabos tan grandes?Y ese tamaño es del mediano!!!No quiero pensar como seran los grandes!!
    Mireia,claro que tendras pelo y seguro que será muy bonito.Queremos comprarte ganchitos,pinzas y adornos para el pelo para que estés más guapa aún,así que no te preocupes que en nada te estás mirando a un espejo.Besitos preciosa.

    ResponElimina
  2. Mireia, mañana por la tarde te veremos en una nueva ecografía y nos confirmará tu peso y longitud aproximada así que si quieres puedes saludarnos como la otra vez...ves ensayando! Aunque creo que todo lo que te mueves últimamente es porque nos estás preparando un espectáculo que ni el circo del Sol. Lo del pelo no lo sabremos hasta que nazcas pero seguro que tienes y bien bonito!

    ResponElimina